Język perski.  Część IV: język mediów

PODOBNA TEMATYKA - WYBIERZ
znak wyboru

książka drukowana

Dostępność:duża
Cena:
50,00PLN
Do koszyka
Wydanie:Warszawa
Rok wydania:2011
Typ okładki:oprawa miękka
Liczba stron:244
Rozmiar:165 x 235 [mm]
ISBN:978-83-61203-59-9
Udostępnij:

Czwarta część serii podręczników do nauki języka perskiego przeznaczona jest dla studentów z zaawansowaną znajomością perskiego i ma na celu zaznajomienie z oficjalnym językiem prasy, radia i telewizji. Zawiera przede wszystkim teksty oryginalne (artykuły prasowe, audycje radiowe, pisma urzędowe itp.) pogrupowane w blokach tematycznych.

Współczesny język perski, zwłaszcza w czasach Islamskiej Republiki Iranu, ulega szybkim przemianom. Uważa się, że te gwałtowne zmiany językowe są reakcją na ekspansję oficjalnego języka rządowego, w którym używa się licznych arabizmów we wszystkich dziedzinach, szczególnie w prawodawstwie i administracji. Dlatego Irańczycy starają się przywróć staroperskie słowa lub wyrażenia oraz, rezygnując z arabizmów, przejmują słowa z języków europejskich. W podręczniku wszystkie te tendecje zostały opisane i zilustrowane starannie dobranymi przykładami.

Kupujący ten produkt kupili także:

Gramatyka języka bengalskiego PROMOCJA
G072